Sunday, August 16, 2009

16 - මිතුරු වූ මෙල්බන් නුවර සහ මතක දිවයින

සුදු මුහුණු කහ මුහුණු
මැද රැඳුණු ට‍්‍රෑම් බස්
මගේ ගම නොවන බව
කියයි මට උදේ සිට

සීතලෙන් මිදෙන මඟ ට‍්‍රෑම් බස් උණුසුම් ය
සතුරු වූ නගරයක පාර මට අද හුරු ය
කරුණු මට කියා දෙන සතුරු වූ නගරයක
මහ වීදි දිගේ යන ට‍්‍රෑම් බස් මිතුරන් ය

කතා බස් කොට ඇතත් අදට පෙර දුර සිට ද
මිතුරුකම් අවදි විය කෝපි උණුසුම් රසට
මිතුරු විය මේ නුවර ට‍්‍රෑම් බස් ලෙසින් අද
කරුණු මට කියා දෙන සතුරු වූ නගරයක

සීතලට නිහඬ වන මේ නුවර බියකරු ය
සිතුණු දින අපමණ ය අද ට පෙර මට නිතර
මීට පෙර මෙහි වසන රුචි නො වී කිසි ම දින
ආ නමුත් නොයෙක් වර වසන්නට සුදු බියට

මැකී යන අපේ රට මතක ගැන,
කතා කළ උණුසුමට නිදා සිටි මිතුරුකම්
අවදි විය කෝපි උණුසුම් සමග
කතා කෙරුවෙමු දිගට මැකී යන මතක ගැන
මහළු වන, බෙදී ගිය රටේ ජන කොටස් ගැන
හැකි වේ ද විසඳන්න විවිධ පැන දුරක සිට
ගොළු මුහුද මැද රැඳුණු අපේ රට දිළිඳුකම

නොදෙඩු බස් අපමණ ය
මැකුණු සීතල ලෙසින
මකා සීතල පවුරු
නගියි උණුසුම් වළළු

සොඳුරු වුව මේ නුවර
කෝපි උණුසුම් සමග
ගොළු මුහුද මැද රැඳුණු
අපේ රට දිළිඳුකම
හැකි වේ ද විසඳන්න
විවිධ පැන දුරක සිට
මිතුරු වූ සතුරු නගරයක
එතෙර හිඳ නුහුරු රට

(2007)

No comments:

Post a Comment