Monday, August 24, 2009

21 - මතක රුව

(ඉඹුල්පේ හිටපු සිරිබෝහාමි හිතවතාට)

ගලගම ඉඹුල්පේ මතකය දුරකි රුව
සිරිබෝහාමි නුඹ මතකය මැකෙන රුව
ගම් රට පවා අහිමි ව ගිය පවට ලොව
නුඹ ගැන මතක සදමින් මම දකිමි රුව

සිදාදියෙන් ගම් දොර ආ කොළු ගැටයා
අද මිනිසෙකුව මහළුව මතකය සෙව්වා
ගොළු මුහුදෙන් එතෙර නුඹ ගැන හද තැව්වා
මතකය මළත් හිතවත මා හිස ඇඬුවා

සිදාදියෙන් ගලගම ගිය මා එදින
නිවසක් නැතුව නුඹ රට පය තැබූ දින
විසුමට තැනක් සොයනට මට දුන් වදන
තවමත් ඇසේ ගුත්තිලයේ කවි ලෙසින

කන්නත් නැතුව බැඳි යායේ රැඳි කලට
උන්නේ නුඹ තමයි මා තනි නොතනිය ට
දුන්නේ නුඹ තමයි රස කර බත් හදට
දරුවෙකු ලෙසිනි රැක්කේ නයි පොළොං රට

වලවේ ගඟට යන කෙටි මඟ මට කීවා
කිංචිගුණේ තොරතුරු ඉඳ හිට කීවා
අළුත් නුවර දේවලේ බල කීවා
සිදාදියෙන් ආ මට ගම ගැන කීවා

ළිඳේ වතුර බොර වූවත් නුඹ බීවා
ළිපේ බතින් ලොකු කොටසක් මට බෙදුවා
කඬේ තිබුණු හොඳ පුටුවත් මට පිදුවා
හිතේ තනිකමට පැල් කවි ගී කීවා

ගඟින් වතුර බී මූදට ආ වැඩූ මට
මතකය පමණි මැකෙනා රට රුව දුකට
මැකෙනා මිතුරු රුව සදමින් සදා තුට
දුන් සත්කාර සබඳනි අද රුවකි මට

නුඹ ඇති තැනක දුක් පීඩා නැති වේවා
වලවේ ග ෙඟ් රුව ඉල්ලම් මතු වේවා
නුඹ අත නොතිබු කහවනු රන් බිහි වේවා
මතු බවයක දි මට යළි නුඹ හමු වේවා

No comments:

Post a Comment